Sidor

lördag 7 juli 2012

Trött i fötterna...

...är bara förnamnet!
Vi klev upp kl 0600 imorse. Vi skulle vara på plats vid öppningen kl 0700. Vi kanske blev lite sena, men högst 20 minuter. Men jag vet inte riktigt... Det här med Ullared. Det är nog inte min grej. Men jag ser det som en härlig tid med min kusin!! <3
På 8 timmar knåpade jag iaf ihop en halv kundvagn o blev 2700 kronor fattigare. Ytterligare några hundringar gick åt på panduro-outleten. Ja, såklart jag handlar, det var väl därför vi åkte hit... Men jag känner mig inte sådär helt hundra med köpupplevelsen, jag tycker nog jag fick för lite prylar för kosingen ;)
Det är nog skillnad om man har kids o ska köpa lekisar o sånt...
Mest nöjd är jag nog med turen inne på Lantmännen.
En riktigt gullig kruka/kanna hittade jag för typ 50 spänn. Den ska jag stoppa ner basilikan och ställa den på min gjutjärnsvåg på altanen :D
Apropå altanen; undrar om Fredrik vattnar blommorna ordentligt... Jag har även fått ut den stora, fina trasmattan på golvet. Den fick jag av min gulliga faster för länge sen när jag började snacka om inglasning o altanfix.
Ååååhhhh!

Nu ska vi åka o käka, sen ska vi stoppa in fötterna ordentligt i "baby foot" som vi köpte idag :D. Det ska tydligen vara en DUNDERKUR för torra o hårda fötter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar