Sidor

tisdag 31 juli 2012

Nu funkar det visst igen...

.... här på bloggen.
Tror jag iaf, jag ser ju att det kommit in ett "nytt" inlägg iaf.
Jag ska visa alla fina grejjer jag fick av familjen i fredags, men då jag skaffat ny lur så har alla bilder försvunnit på nåt mysko sätt så jag får vänta tills Fredrik o Robban kollat på det. Som vanligt när jag har med teknik att göra så ska det skita sig och jag får en smärre härdsmälta. Jag kan verrrrkligen bli tokig!!! Vad är det som är så SVÅRT egentligen?!??
Skitdesamma.., igår hade vi lite aw. Gick på "Plock" iaf. Det var lite turer mellan där och "Edenberg".
Men på "Edenberg" vet jag liksom inte vad som hände, bara uteserveringen öppen. Låg lite konstigt i en gränd, och det kändes som att vi kanske inte skulle vara där. Ingen hjälp direkt så vi gick till det andra ist, där fanns både personal o mat att få. Men det skulle visst vara nåt event på Edenberg så dom kanske inte hade tid med oss där...
Men huvudsaken vi hade SUPERTREVLIGT jag, Maria, go'fisen och Sara iaf.
Så trots maten kom in i vääääldig konstig ordning och i vissa fall ( tex Sofias dessert 20 minuter senare än de andra och det efter en påminnelse) så var det otroligt mysigt att hänga och få chans att snacka till punkt. Vilket kan vara lite svårt när man jobbar...
Dessutom fick jag en sån jättefin present av Sofia igår!!! Ååååhhhh!!! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar