Sidor

fredag 6 juli 2012

Vad händer idag då?

Jo idag, då ska jag o min kusin dra till ULLARED!!! vi åker efter hon slutat jobbet. Det ska bli grymt spännande!
Så nu, efter en rejäl sovmorgon, ska jag fixa lite bilfika.
Fattar inte hur jag kunde sova så länge... Men det är ju bra mörkt i mitt lilla rum.
Vägen upp till Järbo igår höll oxå på att bli jättespännande. JÄTTE verkligen. Så fort jag körde av E4:an började den att liksom lägga av lite när jag skulle köra om. Precis som när jag hade vatten i bensintanken förra året. Så jag fick åka 70 bakom en husvagn för jag vågade inte köra om... På r80. Kul.
Som tur var så var pappa hemma o kunde möta upp mig på Statoil Gävlevägen. Han kände o klämde på lite slangar, sen åkte han bakom mig hela vägen upp till Järbo.
Men då gick den finfint, så inte vet jag... den kanske var lite trött bara. Hoppas jag kommer hem bara. annars kanske jag lär stanna kvar här ;)

Sen hoppas jag att mina blommor på altanen klarar sig tills jag kommer hem... Litar inte riktigt på Fredrik där ;)
Apelsinträdet tex har ju fått så många blomknoppar, så jag inte tror det är sant!!! Tänk doften när dom slår ut!!! Aaaahhhh!!!

2 kommentarer:

  1. Lycka till nu på resan! Men vad blev det för bil ni åker i nudå? Du får väl skälla på Janne som sa att Micran inte skulle hålla,hon hörde säkert det, därför krångla hon lite. Kör försiktigt. Kjam kjam

    SvaraRadera
  2. Tack Cattis! Det är nåt med mig o prylar... Jag verkar ha "lite otur" med allt som kan gå sönder o krångla... ;)
    Som tur är tar vi kussens kombi. Bra, för då kanske jag oxå får plats med lite grejjer hem ;) Kramkram :D

    SvaraRadera