Sidor

måndag 23 juli 2012

Jag överlevde...

Första arbetsdagen efter semestern avklarad. Det var ju faktiskt inga som helst problem. Visst är det jäkligt ledsamt att inte få vara ledig och bestämma själv över sin dag, men det är väl bara att gilla läget tills man kan försörja sig på nåt annat sätt. Är det någon som sitter på ett jäkligt bra tips hur det fixas så tar jag tacksamt det! ;)

Längtar redan tills jag har tid att fixa med gungstolen. Äntligen har jag skrapat bort all färg, bara lite slipning kvar innan färgen kommer på :D kanske att jag får ut den på altanen innan snön kommer iaf ;)
Hann även slipa av det lilla pelarbordet och grundmålade det ett lager igår.
OCH målade klart det lilla teak-bordet som redan stått en sväng därute. Så nu ska jag försöka måla till nåt på skivan. Det går sådär hittills, men jag ska ge det en chans så får vi se hur det går... Kanske rent av kliver upp i tid någon dag här i veckan o målar FÖRE jobbet.
Men det var väl VÄRST vad positiv jag kände mig då helt plötsligt!

Bäst jag hejdar mig, det här verkar gå överstyr

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar