Sidor

söndag 15 juli 2012

Xtreme enduro SM

Igår följde jag väl med på ett enduro-grejs iaf då. Fredrik har slutat fråga om jag ska med för länge sen, men efter lite övertalning av Vanja så hänkade jag väl till Hallsberg.
Sist jag var med på någon enduro var kanske 5 år sen, det var vinter och svinkallt. Ville man gå på toa var det utedass som gällde. Kanske att det fanns en vanlig toa på kansliet, men jag var nog lite känsligare då o pallade inte det heller. Den här sommaren har jag ju t o m varit på både bajamajja o dass. Inte heeeelt frivilligt kanske, men när man börjar se segelbåtar har man i stort sett inget val... Nog om detta dassprat!

Nu visade det sig att jag tycker Xtreme-enduro är JÄTTEKUL!!!
jag ska nog följa med fler gånger faktiskt! Stackars Fredrik ;)
Jag hejjade mest på
JONAS KARLSSON såklart!

Han var f ö med i mitt lag på nyår o är himla bra tycker jag!! :D
Han är dessutom skitduktig på att snickra och har inrett sin buss hur snyggt som helst. Imponerad!

Jag skulle knäppa lite kort tänkte jag, men telefonen var ju inte så snabb så han bara swoooscha förbi och fastnade liksom inte. Många kort på funktionärer och galler vart det... Mästerfotograf, jag vet hahaha!!

Ett kort vid ett hopp(?) i finalheat 2 fick jag till iaf, själva karln blev lite suddigt bara ;)

Sen träffade vi på någon som heter Robban. Jag o Vanja gick omkring o skulle hitta en plats o käka på i regnet, då blev vi inbjudna till hans tält. (Vanja känner ju typ ALLA) Jättegentilt av honom!!!
Han hade massa cateringmat som han bjöd på, men vi hade så god matsäck med oss, så att få sitta under tak räckte gott.

Ja så gårdagen var superkul! I början var det kanske lite segt, men sen tog det fart o tiden bara rusade iväg. Tänk att det här kanske var nåt för mig ändå... Kul!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar