Sidor

fredag 27 juli 2012

Vilket KALAS!!!

Fyllde ju år igår, ingen stor grej. Man blir ju inte skitglad direkt när man räknar efter hur åren svischat förbi... Dessutom jobbade jag så inget firande för min del.
Trodde jag!
Kom väl Maria med en bukett rosor och go'fika till jobbet då. Va?!?! Gullis!!!
Efter jobbet skulle jag på junta, jahapp!!!
Vart det firande där oxå. Rose-Marie hade bakat och flaggan stod mitt på bordet. Herre min dag!!! Fick så fina grejjer: en superfin kökshandduk (som jag får sy en kudde av ;) ) och en urtjusig flaska och salladslök av Vanja o Carro.
Av Rosen fick jag en bauta tomatplanta. Så himla lyxigt eftersom jag inte gjort några egna i år. Jag har nog faktiskt slutat med det eftersom dom aldrig mognar i tid, utan fönstret blir alltid fullt av små, gröna kulor i september. Som ändå aldrig mognar. Inte så kul...
Men nu har jag ju altanen så det kanske kommer funka ändå :D
Linn hade gjort ett sånt tjusigt kort, och Maja, gofisen skickade en puss från Gotland med syrran Ida.
Snacka om uppvaktning!!! Tack mina FININGAR!
Och så fick jag ju förstås en saft-Maja av Fredrik häromdagen. Den fick jag bestämma helt själv från jobbet <3 så nu gäller det att hitta på nåt att koka saft av ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar