Sidor

fredag 10 augusti 2012

Fredag...

Ledig idag.
Jag och SofiaGofis fixade med lite jobbrelaterade saker på fm, hoppas det fixar sig snart.
Sen var jag tvungen att åka till gränby och skaffa skokräm och strumpbyxor. Vi ska ju faktiskt på bröllop imorgon. Direkt efter jobbet. Jag känner mig nästan lite nervös, det är ett stort ett med 3-400 gäster inbjudna. GULP!
Sen kunde jag inte låta bli att köpa nya sängkläder, fick ju trots allt 300 spänn i presentkort, av Fredriks mormor, på Hemtex. TACKARRRR!!!
Lite bredare ränder på dessa, tycker det var snyggt. Sen bestämde jag mig för att köpa mönstrade extraörngott. Helst skulle jag såklart vilja ha en stor, stor säng med en massa kuddar och täcken. Bara för att få sådär mysfint som det alltid är i affären. Men det går ju inte, för vi har ju så pyttigt sovrum ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar