Sidor

söndag 26 augusti 2012

Instagram...

... har länge undrat vad det ska va bra för, jag har ju redan fejjan och tom twitter OCH en blogg som jag knappt vet hur man använder. Men nu har jag då skaffat appen, hittade ett vääääldigt gammalt kort i luren
(ja, jag har väl närmare 10000 bilder eller så för tillfället i mobilen eftersom vi är lite otekniska ibland i den här familjen, så när min nya lur skulle installeras så kom ALLA bilder från datorn och lade sig så fint i mappen för bilder, hur många album som helst. Och inte vet vi hur vi tar bort dom heller...SUCK! men så är det här i stugan ;) )
som jag fixade lite med, och tänk så tjusigt det blev! Haha! Vad bra :D
Min doftranka har väl aldrig varit så tjusig...
Nej, nu är det bäst att sova. Imorgon är en annan arbetsdaaaag.
Hosthost, stackars mig som inte är frisk och som egentligen borde vara hemma tills jag är frisk, men risken är väl att man aldrig kommer tillbaka till jobbet om det ska inväntas... ;)

1 kommentar:

  1. Halloj Muris!
    Du får ta kontakt med Knutte så kan han hjälpa dig med bilderna. Han kan sånt. Vi får höras av. Kram å godnatt!!

    SvaraRadera