Sidor

fredag 24 augusti 2012

Men jag bakar väl SJÄLV då...

... Mutter och sura miner har jag haft idag. Tredje dagen hemma med hosta och målbrott kan göra att man liksom tröttnar lite. Lite på papper till myndigheter som tjafsar eller kommer bort eller vart sjutton dom tagit vägen. Papperen alltså... Lite på affärer som inte har bagels i sitt sortiment?!?! Varit till 3 st i Enköping INGEN hade, precis när jag blivit såååå sugen på bagels.
Sen fick jag hem nåt papper på banken om att jag inte betalat någon slags hantering någon slags pensionssparande. Va?!?! Det är ju dom som är banken, det är väl bara att ta betalt... En stoooor SUCK på dagen alltså...
Meeeen jag Googlade väl lite och hittade ett recept på bagels hos "Allt om mat". Eftersom jag var så sur så gjorde jag väl egna då. Första gången. Wihooo!!!
Dom vart MYCKET godare än dom ser ut ;)
Sådär, blev jag genast lite trevligare, så fixar jag med pappersstrul och banken på måndag. Det får väl tvunget ta sin lilla tid helt enkelt... ZZZzzzZzz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar