Sidor

måndag 6 augusti 2012

Fullspäckad helg...

Är helt slut efter helgens upptåg, mer om det en annan dag, så det enda jag orkar berätta är dagens bravad.
Saftning BIG TIME uppe i Nysätra, med Carro och Vanja.
Kul och intressant! Jag KAAAAANSKE råkade överdosera med atamon i ett par ( läs typ 5) liter saft, kanske man blir fint konserverad efter ett par klunkar härlig rabarberlemonad... Inte så tokigt!

Vidare så klippte jag gräset på förmiddagen oxå, gungstolen fick sig sin första strykning grundfärg och lilla pelarbordet fick sig 2 lager. Dags för riktiga färgen snart. Tyvärr har jag väl varit lite sisådär duktig med slipningen av stolen.... Hmmm, får nog dra över med slippapper innan slutmålningen. Klantigt.
Jaja, nu ska jag iaf SOVA för imorgon är det dags för jobb igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar