Sidor

tisdag 14 augusti 2012

Vad har hänt idag då?

Klev upp i god tid, tvätt och gräsklippning på schemat. Sen var det dags att äntligen ta tag i gungstolen igen. Men nu tror jag nog den blir färdig snart!! Ska på med 2 lager färg bara, tror det räcker. Grundfärgen täcker rätt så bra. Sen målade jag klart ett litet bord oxå. Undrar vad jag ska göra med det nu då... Sälja på Mickelsmäss ;)
Klockan 15 var det junta hos Carro, där försökte jag mig på nån slags dekormålning, som förövrigt gick åt skogen, på det lilla bordet. Jaja, nu vet jag det iaf, och så glömde jag bordet hos Carro så det vart ingen bild... OSIS!!! ;) Vi avslutade med vin, och nu är jag hemma och ska ta hand om lite mer tvätt. Oerhört effektiv dag får jag lov att säga.... Klappklapp på min egen axel ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar