Sidor

lördag 2 mars 2013

Det ska då finnas outlet på allt...

... Och det är väl härligt?!?!
Igår skulle jag o Tea ha lite fredagsmys efter jobbet.
Innan vi köpte pizzan åkte vi till skopunkten i Boländerna och kollade på tygskor. Tea köpte 3 (tre) par. Haha! Men dom var väldigt fina.
Men så såg vi en mysko lokal på hörnet om Apoteket. Såg inte ett dugg mysigt ut, men en stor skylt med 70% drog in oss. Och det var som en krämdröm! Hur billigt som helst!!! Det var tydligen överskottsprodukter och förpackningsbyten som fyllde lokalen. Jag köpte massor; 2 bodybutter, en presentförpackning med bodybutter o duschcreme, 3 ansiktsmask, 3 rakningsgeler, ett ansiktskit till Fredrik med rengöringsmousse och dagkräm och två apoliva handtvål. För ynka 298 pix?!?! Det var väl RIKTIGT BRA???
Butiken ska finnas i 3 månader och det ska fyllas på grejer löpande. Hjälp vilket överskott dom måste ha på Apoteket! Vad gjorde dom med prylarna innan det fanns outlet?
Jag blev såklart sugen på att köpa en massa Nouba-smink, men hejdade mig... Lite sparsam måste jag faktiskt vara den här månaden. Jag var ju på semester förra månaden, obetald semester... Så snart är kosingen slut. Men nu är det ju bara 23 dagar kvar till lön. Härligt att Februari är så kort!
Nu brinner det tydligen i knutarna. Fredrik har bestämt sig för att åka o kolla på ett nytt köksbord. Och jag vill in o kolla upp hur jag ska kunna lasera matbordet i rummet. Det är ju sånt där "Indiskt" bord. Så hoppas dom har nåt bra tips på målarfirman.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar