Sidor

söndag 24 mars 2013

Lite kompisar till kråkan...

Det är ju inte bara bordsgruppen som ska fixas i v-rummet, även fåtöljhörnet lär fixas till. Nu är tiden inne alltså, när jag måste hitta fina tavlor och bilder som ska se fina ut ihop och passa i färg och form till kråkan. Gärna ska det ju vara hemgjort och personligt, så deadline är satt på framtiden ;)
Inte nog med att det kan bli svårt, det måste stämma i storlek så att färgbortfallet ovanför stolen inte syns.
Köpte ju en pilatesboll i somras, för att doggen inte skulle käka upp den när vi inte var hemma så placerade jag bollen uppe på fåtöljsryggen i hörnet mot väggen. Eftersom jag INTE är en sån flitig användare av den där bollen så gav den väl igen när jag typ ett halvår senare städade bort min tokcerisa, stora boll. Två vita fläckar på varsin vägg blev resultatet. Suck! Dubbelsuck eftersom vi inte kan bestämma tapeter och tänker fortsätta ha väggarna i den färg dom är... Men som sagt, ingen press. Ska ju bara hitta lite fina grejer att hänga upp... Lycka till Muris... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar