Sidor

söndag 3 mars 2013

En liten miss...

.... i iverns hast.
Det nya köksbordet och stolarna passade ju PERFEKT i köket.
Tills vi såg att alla skåpluckor på något sätt såg totalt nikotinskadade ut. Hhhhmmmm. SHIT alltså. Tänkte inte riktigt på att vi har typ antikvita skåp. Eller vad dom heter, från Ikea iaf och inte kritvita som bordet o stolarna är.
Kanske får skaffa en rullgardin till köket och dra ner när det kommer gäster, för när det skymmer syns det ju inte lika bra ;)
Men bra iaf att jag var tvungen att skura luckorna med super foam från veidec. Så nu är dom sååå rena och fräscha, det var på tiden! Inget ont som inte har något gott med sig ;)
Förresten: visst har jag en snygg duk?? Tog en gardinvepa o lade på. Funderar om jag inte borde fixa stolsdynor i samma, så kanske det mjukar upp vitskillnaden mellan bord och skåp. Ja, vi får se. Om ett par dagar bryr jag mig kanske inte ens...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar