Sidor

söndag 17 mars 2013

Före och efter, skåp i vardagsrummet...

Igår slog vi till och köpte ÄNTLIGEN skåpen som jag tjatat ihjäl mig om.
Känns så bra!
Helst ville jag ju ha ett hemmabyggt skåp som täckte hela väggen, med dörrar av gamla fönster överst och tjusiga platsbyggda skåp under. Men det kan jag ju se mig i stjärnorna om ;)
Innan hade vi Liatorp, mörkt och dystert. Vet faktiskt inte varför vi dessutom valde att ta ett par dörrar i frostat glas. Tänkte väl toka till det lite... Och alltid det här överbelamrandet som pågick ;)
Så idag ska vi försöka få ordning på resten av rummet som blivit totalt översvämmat av prylar. Som helt plötsligt inte får plats bakom täckta dörrar längre... Hmmmm, trodde det skulle få mer plats i dom här nya skåpen. För mycket kablar o skrot i stugan helt enkelt som då RAKT inte får vara i vitrindelen ;)
Och korpen måste blåsas ren från damm och få en ny plats tillsammans med sina rådjurskompisar. Det är ju lite som att komma till zoo när man hälsar på här. Vi har ju även en ko i hallen. Och en hund. Fast den lever iaf.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar