Sidor

söndag 3 mars 2013

Ny duk.

Söndagskväll, helt slut!
Pappa, syrran o Petri åkte hem för ett par timmar sen och jag känner mig DÖD!!! Självklart är jag inte trött för att dom varit här, känner att jag nästan uttrycker mig så. Nej, jag klev ju upp alldeles för tidigt idag! Som grädden på moset så tror jag att jag verrrrkligen har fått en släng av åksjuka... Andra gången jag känner så här, och båda gångerna har det inträffat på bakvägen hit från Märsta. Fy farao!!! Slingerkrokväg som går uppför och nedför lite hur som helst.
Vi var till Steningeslott idag då och fikade och kikade på fina grejjer.
Jag köpte en tjusig, ny löpare. Så slipper jag ha gardinvepor på bordet ;)
Från Almedahls, det ser ut som oliver på stickor. Dom blå bollarna kanske är amerikanska blåbär... Det här kanske är en löpare för brunch...? Skit i det.
Efter Steningeturen gjorde jag ett rejält kok med spaghetti o köttfärssås (häst?) som vi 5 käkade och ändå vart det mat till typ 8 matlådor över. Men det var ju bra det.
Nej, nu måste jag slappna av lite, borde även stryka nya duken... ;) men slappna av så att ansiktsmasken kan verka i lugn och ro. Zzzz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar