Sidor

måndag 27 maj 2013

Ajajaj...

Inte trodde jag väl att dagen skulle berikad med detta innehåll...
Började med sovmorgon till nio (8 svensk tid) frukost, mums som vanligt och så har jag ju rotat runt i lådorna vid télådorna och hittat fler påsar som det står für diät på som bara måste vara nåt slags bantarté. Hoppas jag alltså, för här är det då inte många knop på fläsket. Men iallafall så gick vi upp o packade handdukar och vatten och sånt till stranden, Fredrik hade fryst en hel flaska med vatten som var som en betongklump. Gissa vart den föll...? Jo, på min ringtå!!! Aaaaaajjjjjeeeee!!! Det gör verkligen asont! Och eftersom det var Fredrik som frös in den där klumpen så är det ju mest hans fel, eller hur...? ;)
På ovansidan syns det ju inte så mycket, men under.... Blålila. Ajajajaj!!! Och snart är det dags att gå ut o käka middag, men det får väl bli tzatziki i lyan för mig, för den där tån känns ju sprickfärdig.
Sorry att jag inte bättrade på med nagellacket innan fotografering.... som att jag kunde bry mig mindre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar