Sidor

söndag 26 maj 2013

Bläckfisk...

trodde jag beställde in ett gäng bläckfiskringar med pommes och nån god vitlöksdipp... Vad fick jag det ifrån?!?!???
In kommer en bautatallrik med hela små bläckfiskar och en halv citron. Var bara att bita i det sura äpplet (eller i en sur sugkopp) och käka det. Det är ju faktiskt inte sån tokig smak på det, det gäller att inte tänka på vad man stoppar i kakhålet bara. Kaaaaanske lättare sagt än gjort. Nä, nu ska jag börja på den 5:e och sista boken jag har med mig. Sen får det bli virkning resten av tiden. Om jag kan komma ihåg det som sofias moster lärde mig... Hejhej tant Muris!

1 kommentar:

  1. Hehe!! Bläääää!!
    Jag såg ju den där bilden på FB igår och jag blev inte sugen då heller.
    MEN all kredd till dig som mumsade i dig det ;)

    Oc ja, men hallå!! Nu är jag liiite tillbaka i blogg världen. På ny plats dock =)

    Ha en toppen bra måndag fina du!

    SvaraRadera