Sidor

onsdag 15 maj 2013

Sovis...

Hur tar man då bäst tillvara på förmiddagen när man börjar tolv?
Idag drog jag mig till åtta innan jag klev upp, sprattlade en halvtimme i tvättstugan, planterade om pelargonerna i sovrummet i en kruka tillsammans och stoppade i korgkrukan som citronträdet stod i förut. Citronträdet har ju kastat in handduken och kanske är i lemonadhimlen nu...
Sen dokumenterade jag tillväxten i korgkrukan där ärtorna bor. HJÄLP!!!! Vad dom bara har sprutat upp ur jorden... Det sista: pollinerade körsbärsblommorna med en pensel. I år har jag bestämt att åtminstone ett par körsbär MÅSTE ätas i sommar. Nu har vi 2 träd, hur stor är sannolikheten att vi går bet även detta år?!?! Ganska stor antagligen... Hahaha! Men skam den som ger sig ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar