Sidor

torsdag 23 maj 2013

Sommar!

Vilket väder vi har!
Jag har såklart bränt fettvalkarna vid armhålan och lite på axlar och rygg. Typiskt...
Men benen, dom är typ likbleka som vanligt.
Nu har vi nyss käkat frukost, grekisk yoghurt med honung och lite annat smått o gott. Varför skär dom osten i så tjocka skivor? Man får käka den bredvid mackan med kniv i gaffel liksom. Men det går bra! Jag testade även den grekiska sötsaken idag. ( Greek sweet står det på skylten på buffén).
Smakar som rostvål luktar... Men man kanske vänjer sig.
Igår spanade jag på ikonerna i dom små butikerna. Tänkte det skulle va snyggt med en ikon under kråkan. Frågade en gubbe vad den lillalilla kostade. 180 euro!!! Fy farao vad dyrt!! Men den var förgylld och gjord av munkarna och tillochmed VÄLSIGNAD! Men jag är ju lite för oreligös så det fick vara. Då visade han på en annan vägg lite enklare sorter, från 5 euro, men dom var ju inte lika snygga. More is more som jag brukar tycka... ;)
Har läst solstorm klart nu iaf, men gissa då?!?! Sid 304 till 336 var inte tryckt i boken. Wtf?!?!!!! Det var inte så kul, hela upplösningen borta. Fick ett smärre utbrott, det blir till att reklamera när jag kommer hem. Vad tröttsamt, tur att jag sett filmen iaf. Nog för att det var länge sen.
Hoppas de 4 kommande böckerna är kompletta, annars blir jag tokig! Hahaha! Vilken flopp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar