Sidor

torsdag 30 maj 2013

Inställd!

Vår guidade tur var visst inställd idag. :( jäkligt sur gubbe på den! Vi klev upp typ mitt i natten, väntade på bussen vid angiven plats en halvtimme före utsatt tid. Efter en timme börjar vi ana oråd och kontaktar representanten från airtours. Inställd! Va?!?! Kan man få reda på det lite tidigare kanske??? Vad trist!!! Menmen, får väl göra det bästa av situationen och shoppa upp kosingen. Jag har ju sett en sån tjusig skål som jag kan ha tzatziki i och på Natura kan jag köpa diverse krämer och smörjor. Gött!
Dessutom hittade jag en favorit på Haniotis största Supermarket som vi gick till igår. Precis samma som jag köpte hos Lila Ella i Lidköping förra året. Doftar UNDERBART!!! Men här kostar dom bara 5€. Så några till såna blir det då innan vi åker hem. GULD!!! Nä, får väl ta och sola och bada lite då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar