Sidor

torsdag 16 maj 2013

Ett kul besked!

Fick en kallelse till intervju på Leksands folkhögskola igår. Dessvärre var det inget datum som passade mig, deppigt.... Meeeen så hjälpte dom mig att fixa så att jag får komma imorgon istället. Gissa om jag är nervös?!?! Det är för dekoratörsprogrammet i halvfart på distans en termin. Hoppas jag får en plats! Men hur ska jag hitta dit...???
Det är ju typ hundra mil dessutom, så det blir till att kliva upp mitt i natta och köra den långa vägen ;)

För övrigt har jag haft ångan uppe hela morgonen idag och slog till på att fixa mina orkidéer lite. Synd att jag inte hade sån där orkidébark hemma. Jag var så säker på att jag hade det... Nåja, får väl fixa det sen då. Hoppas dom bara exploderar i blom, för nu när jag tagit ut pelargonerna från sovrummet blev det liksom så tomt i fönstret...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar