Sidor

fredag 17 maj 2013

En tidig morgon!

6.30 gick passaten till Leksand imorse. OMG vad tidigt!!!
Men man vill ju komma i tid.
Jag var där 9.10. 50 minuter för tidigt. Men det gick ju bra det med.
Själva intervjun samt rundtur var över på 25 minuter... Var det kort eller långt? Bra eller dåligt? Jag suger på intervju... Men nu är det bara att gilla läget och vänta till mitten av juni typ innan beskedet kommer. Men som jag hoppas på att få gå kursen! Tänk vad kul!! Och Leksand!! Vilket urgulligt och mysigt ställe. Risken finns att man blir fast i idyllen, flyttar dit och börjar gå en massa kurser. Det finns keramik, smide och en MASSA annat kul att lära sig där. Hoppas lottoraden fixar biffen snart så kan jag bli en riktigt hemslöjdsperson på riktigt. Skulle ju va underbart!!!
På vägen hem stannade jag till vid shoppingstället i Insjön. Jag handlade lite kläder på Lager70. Kollade självfallet in deras Iittala Outlet, men det var inget superklipp som lockade så därifrån gick jag tomhänt. Jag vill ju såklart ha hela butiken, men plånkan tycker bara om SMÅ prislappar. Vart ska detta sluta? Nu får jag träna på att vara lite mer ekonomisk om jag kanske får plugga lite till hösten. Lycka till... ;)

3 kommentarer:

  1. Lyckatillkramar kommer här i massor! Tänk va kul det skulle vara!! Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Cattis, håller tummarna :) kram!

      Radera
  2. Leksand?! plugga?! ojoj, vi måste uppdatera oss hör jag :) ses ju snart!!

    SvaraRadera