Sidor

tisdag 1 april 2014

Kanonkula och nya dojjor!

I söndags var jag till Barkarby med Tea. Dags att spana in Villeroy & Boch outleten. Fyndade inget. Tråkigt... Men jag vart bra sugen på ett par smörknivar... Fast det känns ju direkt onödigt. Kanske köper nästa gång. En ny hårolja vart det iaf. Det är ju inte tokbilligt ändå där på outlet-området. Eller är det bara det jag är sugen på som känns ofyndigt? Minst 50% känns ju bättre tycker jag. 20% det är det ju stup i kvarten på typ alla affärer... Men hittade tjusiga skor på skopunkten. 200 spänn?!?! Vi köpte 3 betala för två. Jag köpte även ett par vita lågskor och Tea köpte ett par beige som mina på bilden. Så då blev det 600 för 3 par!?!?! Sjukt billigt och dom var RIKTIGT sköna. Kul!! Som bonus får man se magen som gått in i v 28. S. J. U. K. T
Sen åkte vi till Jakobsberg o handlade lite där. En sjal, snabbtorkande överlack som var sjukt bra, solbrillor och lite smått o gott. Hälsade på Teas mamma och slutligen köpte vi, jag köpte mest, 2 kg godis på godisaffären i Enköping. Fattar inte hur det kunde bli så mycket. Tog ju bara lite... Av typ 100 sorter... ;)
Men jag har hållit mig från att vräka i mig, men skönt att ha som backup utifall jag blir extremsugen. Mums!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar