Sidor

fredag 4 april 2014

Marmor i köket.

Är ju totalt nedröstad här i stugan när det gäller att byta ut bänkskivan i köket till en härlig marmorbänk (och kaklet till marockanskt och nya tapeter), men en liten tjusig platta kan jag väl lägga dit?
Lilla fatet Kulinara är ju urväxt för längesen så det vart ett litet minilyft bredvid spisen, allt fick plats och jag lovade Fredrik att inte fylla på med mer skrot. Jag ska nog bara ställa dit örtkrukan från Eva solo. Men det blir till sommaren. Skulle ju va fint med lite ljusare kakel alltså... Men jaja, vi får väl se när det blir nåt gjort. Marmorplattan köpte jag i Enköping på Åhléns när vi var där nyss. 179 spänn. Bra pris!! Och eftersom det var den sista och den hade som ett hål i sig fick jag 20%. Kanon!!
Sen gick vi o käkade toast Skagen och helstekt oxfilé med potatisgratäng på stattshörnan. God fredagsmiddag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar