Sidor

onsdag 30 april 2014

Valborg och föräldrarutbildning.

Idag ska vi på föräldrarutbildning, så då är vi lediga här hemma. Jag var uppe redan vid 4 för morgondrillen och jordens hostattack. Jag vill inte så gärna käka tabletter så nu sitter jag med honungsvatten och försöker hålla tillbaka hostan så gott det går. Suck alltså... Hur länge kan det hålla i sig? Men strunt i det. Igår innan läggning fick jag en liten panikkänsla över att lilla pyret faktiskt ska komma ut på ett eller annat vis. Gulp... Som tur är försvann känslan fort. måste vara nåt med dom där gravidhormonerna som hjälper till att lugna nerverna. hahaha! Får ta tag i det här med meditationen igen...
Får se vad vi pratar om hos barnmorskan, ska bli jätteintressant.
Så där firar vi Valborg idag. Det slutar 16.30 så lite trevligheter kan vi väl göra efter, men jag blir nog hemma och vilar istället. Nu är jag RIKTIGT trött!!! Kanske kolla på några avsnitt Hem till gården ;)
Kanske gårdagen hjälpte till lite med dagens trötthet, dagen BÖRJADE följande;
Vaknade tidigt, laddad för att baka en citron och kokoskaka att ta med till jobbet. Se resultatet. Sen fortsatte dagen lite i samma anda liksom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar