Sidor

söndag 3 augusti 2014

Hur gör man...???

Hur vänjer man av lilleman att sova bara i famnen med tutten i mun?
Men träning träning, synd att det är sånt äckligt väder för lillgrodan annars hade vi kört vagnträning. Nu ligger vi i sängen. Får se hur länge han sover nu. 30 minuter har jag lyckats med hittills, jag borde sova med men det brukar bli så att när jag väl kommer till ro så är det dags för gossen att gasta till igen. Jag fattar inte att jag aldrig lärt mig det där med powernap. Men jag kanske lär mig det snart, hoppas. För jag är så trött i ögonen så att när jag tittar mig själv i spegeln ser jag riktigt fräsch ut. Som ett instagram-filter inbyggt i ögonen. Skönt, men kanske inte så kul för omgivningen... Hello fräscho!!!
Nä, nu ska jag kolla lite till på min gulliga bebis. Kanske pussa lite på honom också. Så söt så jag dör!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar