Sidor

fredag 22 augusti 2014

Ut på äventyr!

Jag o lilleman fick komma på inflyttningsträff hos Carro igår. Jag visste inte om jag skulle våga riktigt, men jag måste ju faktiskt börja någonstans... Fredrik var så gullig och körde in oss till stan och mellan 18 och 20 var vi alltså på tjejträff jag och Elliot. Han skötte sig bra, men han var lite kinkig. Det bubblade rejält i magstackaren så det kanske var därför... Ja mycket amning vart det ju, ca 25 procent av tiden vi var där, men vad skönt att det funkar ändå. Jag är då RAKT inte redo att fika på lokal, jag tycker inte det är så kul att hänga ut pattarna i tid o otid... Och när man väl träffar vänner kan man ju inte be dom följa med in på amningsrummen direkt... Eller??? Kanske!! ;) vi kanske får bättre amningsrutin snart, vem vet... Tex har vi suttit o tuttat en timme nu. Inte särskilt bra egentligen. Klockan börjar närma sig 03. Får försöka lägga honom igen. Han sov ändå 5 timmar igen innan det var dags för nattmacka. Kanon! Och skönt att sova i sängen istället för sittandes i soffan. Hoppashoppas han kan somna ordentligt igen. Annars kan jag ju sitta här i sängen o fundera och längta till frullen...
Justja, det var så lyxigt att Carro kokat en lyxig fisksoppa, MUMS!!!! Och tjejerna var så gulliga och höll i lilleman så jag kunde käka i lugn och ro. Underbart!!!
Sen var lillis helt slut i bilen och somnade på två röda. Så GULLIG!!!
Tack brudar för kvällen!!!

1 kommentar:

  1. Åh det var så kul att träffa dig och lillisen!! :)

    SvaraRadera