Sidor

onsdag 13 augusti 2014

Kanske kan va nåt?

En babysitter med musik, ljus OCH vibration. Dessutom kan man fälla ner den till vagga. Inte så snygg kanske, men om det hjälper lilleman att sitta själv medan morsan borstar tänderna eller kanske gör frukost så är det ju guld värt!!! Hittills har han suttit 5 minuter innan han skrek till. Men vi får mysa till det med lite lakan och kudde och filt så kanske det löser sig. Eller så löser det sig INTE. Det visar sig. Fredrik beställde den från Jollyroom i söndags och igår var den här. Kanon! Själv ligger jag för tillfället i sängen med varm vetekudde runt rattarna. Kanske en mjölkstockning på g. Kanske inte så konstigt när dom hänger ute stup i kvarten... Har så ont i bröstvårtorna så jag inte tänkt på att jag fått lite knölar på sidorna som också gör ont. Masseramassera och värm, Tur jag pumpat upp ett lager mjölk, nu sitter grabbarna ute i soffan o mumsar. Ja, lilleman mumsar och Fredrik kollar prison break. Jag ska försöka ta en stödvila... ZzzzZzz
Åh Janeth: jag kan inte svara på kommentarerna heller... Vad konstigt!!! Tyvärr är det ju bekvämast att fixa i telefonen.... Dator känns sååå 2013!!! Skoja ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar