Sidor

tisdag 5 augusti 2014

Snacka om utsugen...

Igår sög väl lilleman musten ur morsan sin.. Men hjälp alltså!!!
Han måste ha ordentlig tillväxt för tillfället.
Jag var helt slut efter natten men var ändå så duktig o körde lite vagnträning där vid sex på morgonen. Gick sådär... Gossen blev bara tröttare o tröttare ju längre dagen gick, men han kom liksom aldrig riktigt till ro. Sov lätt som en fjäder och gastade efter tutten hela tiden. Så tillslut var det ju helt tomt i dom stackars påsarna jag har i fram. När Fredrik väl kom hem tog han o flaskmatade medan jag skulle försöka sova, men det funkade ju inte. Jag var ju tvungen att käka och pumpa ur mer mjölk till en ny flaska och sen var det full rulle på lilla busen igen. ZzzZzz men tillslut vart det lugnt i stugan, efter en kvällspromenad och amning så somnade han äntligen vid 23 o sov ordentligt till 02. Och nu vaknade han 06. Hela familjen slocknade visst på soffan. Mysigt det med. Men nu önskar jag att han slappnar av lite till så vi är pigga o utvilade när vi ska till sjukan på återbesök lite senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar