Sidor

torsdag 28 augusti 2014

Slutkörd...

Lilleman är ju totalt däckad!
Började resan i måndags...
Jag tog mig en tur i bilen med gossen. Upp till svärisarna. Det gick bra!! Trots barnets något uppskakade min... ;)
Min första biltur ensam med Elliot och det gick så bra så!
Så i tisdags tog vi vårt pick och pack och drog upp till Gästrikland. Järbo och kusin närmare bestämt. Vi kom hem idag och det har gått så fantastiskt bra. Vi har blivit så bortskämda och ompysslade och Elliot har träffat släkt och gått på köpis tom. Åkt bil hit och dit utan vidare gnäll, bara till Järbo är det väl en 15 mil, jag är så impad!! Vi ska åka upp snart igen. Om kusin inte fick en överdos förstås ;) Han fick en fin avslutning på dagen med besök av Sofia och Cattis och nu sover han så gott på min mage, ligger och skrattar i sömnen. Så gullig!!!
Snart ska jag vara så taskig o väcka honom, för han SKA bada innan läggning idag. Stackars lilleman, det är ett hårt liv... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar