Sidor

fredag 12 juli 2024

Lite skit under naglarna!

Vilket dygn!! Vilken trevlig tid!! Vi käkade massa gott, drinkade lite, shoppade lite… så himla trevligt!!! Vill inte att tjejerna skulle åka hem!! Konstigt nog dokumenterade jag inget, sjukt!!, men det fixade Evelina. Så jag snodde bild på "amaretto sour" rakt av. Jag gör ju inte riktigt rätt, men jag tycker det blir himla gott ändå… mums!!
Bild 2: hittade äntligen en perfekt kruka till mitt pengaträd. Najs!! Men nu har min lilla trädgårdsspade försvunnit tydligen, så öste jord med nävarna. Blev efterföljande storskrubb under naglarna. Borde ha tagit handkräm… nä… hoppa ur lopplådan nu!!! Dags för promenad!!! Och nu får jag verkligen späka mig ett tag framöver. Hur nu det ska gå… fan! Men lätt värt!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar