Sidor

tisdag 16 juli 2024

Vad har jag gett mig in på?!?!

Tänkte att ok… 50 hockeytröjor… att sy kardborre på dom, det kanske rent av kan vara kul? Och så känner jag att jag gör en insats… så kände mig ändå nöjd när jag fixat 15… inte sååååå många kvar ändå. Började räkna… jahaja!! Då var det 60 stycken!!!! Fredrik borde lära sig räkna… nu känns det inte lika kul… men är ok ändå… jag har fått till en strategi, gjort en mall och det är väl egentligen bara tålamodet som fattas. För det var ju inte bara att sy fast kardborren… för tyget sträcker sig så fasligt. Så först ska det limmas lite, och den torktiden… SNARK!!! Säger jag. Och plats tar det, det är inga småtröjor om jag säger så… Men nu har jag faktiskt snart 6 stycken torkade som jag kan sy och genast känns det som att den ofärdiga högen minskat rejält!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar