Sidor

fredag 5 juli 2024

Otur!

Nu har jag dragit ut på den här morgonpromenaden ett bra tag, HERREGUUUD!!! Kaffet är ju drucket sedan länge och kläder på. Men vad hände nu… störtskur… otur!! Är ändå liiiite sugen på att dra över täcket och glo på tv ett tag… eventuellt är det den aktiviteten jag kommer ägna mig åt idag… hmmm… shit!! Jag behöver någon som vevar upp mig och får lite fart på dödköttet…
Men vad tycks om blomlådan jag köpte på loppis i onsdags? Ska nog måla om den först, innan jag skruvar upp den. Men vart ska jag sätta den tro… det kan jag lägga lite tid på idag. Att fundera på.
Men jag måste nog ta mig i kragen med promenaden också. Satan vad lågt genomsnitt jag har på steg den här veckan… jag har ju åkt bil i två dagar och två dagar till väntar… hmmm… men en promenad måååååste man ju inte ta på morgonen, det kan man ju faktiskt ta när som helst på dagen… hahaha! Ja, vi får se…


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar