Sidor

måndag 8 juli 2024

Loppis i Hälsingland

Skål från Hansaboa, inte riktigt samma färg som den jag hade sönder, men får gå. Alltså för att "inte gilla blått" så är väldigt mycket av det jag inhandlar just blått… jag vill ju ha GRÖNT!! Jaja… i väntan på nåt grönt då… skålen var då så ingrodd med smuts, man borde få tvättmedelsbidrag när man köper loppis!! Men nu är den så blank och fin, ställde den i blöt med diskmedel, bikarbonat och ättika. Fick ändå skrubba med den gröna sidan på svampen. Men nu så! Tjusigt!
Ananasen köpte Elliot på färilaloppisen.
Nu ska jag göra frukost, hänga andra maskinen tvätt och kolla upp vart mitt kära barn håller hus. Sen klippa gräsmattan. Får se i vilken ordning det görs. Jag är ju lite spretig och oredig… men kanske tvätten först. Om den är färdig… inte så kul med sur tvätt… URK!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar