Sidor

torsdag 18 juli 2024

Tantsover…

Vaknar vid 03-04… somnar om och sen…!!! Vaknar kl 8!!! Herregud… hur ska jag palla att jobba på måndag… fast det kanske blir bättre rent sovmässigt… haha!! Häromdagen blev jag så avis på Lia, hennes mullbär liksom kommer igen och igen… meeeen tadaaaaa! Kolla vad jag hittade på mitt mulleträd!! Också nya bär!!! Wihoooo!!! Heter det "remonterande"? Iaf… mullbär hela sommaren kanske, jo jag tackar!!! Mums!
Igår åkte vi in till summer zone vid studenternas. Vi har ju inte varit där förut, men wow!! Vilket lyx!! Jättemycket att aktivera sig med (inte jag såklart… hahaha!!) och foodtruck och fika. Wow!! Jag som verkligen längtat efter en Langos i 10 år!!! Synd att vi inte riktigt visste vad som fanns, så grabbarna önskade bk innan den låååååånga promenaden till studenternas… hahaha! Men då vet vi till nästa gång. Otroligt!! Tydligen ska det finnas liknande i Sala.  Nä, dags att fånga dagen och sy lite hockeytröjor. Igår införskaffades extra hållbar tråd samt tre tuber textillim. De vita tröjorna kan vänta sig en omgång. De gröna är så gott som färdiga. Halvvägs ändå… bra jobbat !!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar