Sidor

lördag 27 juli 2024

Sorry farsan!!

Men den ser ju för rolig ut!!
När jag fyllde 35, nyligen förlöst efter en seriöst traumatisk förlossning, hormoner flödandes, sömnbrist, många efterbesvär, ja kort och gott en fruktansvärt utmattande tid… och så får man en bib-uggla i den kalibern… hahaha!!! Man stoppar alltså ner vinlådan och under ena vingen finns ett hål där kranen ska ut.. i ull. Undrar om den kyler bra ändå? Garanterat håller den iaf värmen…
Men jag ska spara den, mitt barn ska få ärva den. Dessutom, vem vet!! När jag fyller 55 kanske jag ÄLSKAR?!?! Jag har iaf gått från hat till gott skratt, och så visar jag den ibland, så andra får ett gott skratt… hahaha!!! Sorry igen farsan… men det var nog den sämsta presenten någonsin, vid det sämsta tillfället, alla kategorier…


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar