Sidor

torsdag 18 juli 2024

Tjyvar i parken!!

Men fy!!!
Det var verkligen inte bara jag som tyckte trädgårdsdekorationerna i idéträdgårdarna var fab!! Nu såg jag på fejjan att nån jäkel snott dom! Alltså FY!!!
Tur jag fotade för inspo, jag vill ju göra några själv… men det blir nog inte den här veckan iaf. För jag har ju lite sömnad att hålla på med. Och sömn!! För nu är jag redigt trött. Jaja! Fredag imorgon… då ska vi åka till nån golfbana och Elliot ska skjuta några hinkar… sen ska vi käka nåt gott på restaurangen… jag känner att det är nog bäst jag kollar upp det där. Sist jag kollade var det väl mest en konferensanläggning det där… inte direkt så man kan hoppa in på en middag lite hux flux… meeeen jag kan ha fel. En hink med vatten ska jag svälja också, för jäklar vad törstig jag blir efter min jättegoda tsatsiki. Muuuuums!! Längtar redan till imorgon. Då ska jag käka ett redigt lass igen. Gjord på bautagurkan jag fick av Biggan i helgen… aaaahhh!! Längtar!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar