Sidor

söndag 21 juli 2024

Snipp snapp snut…

… så var semestern slut.
Hur är det möjligt?!?! Hur kunde 4 veckor gå så fort?!?!
Men sista dagen har varit riktigt angenäm, blev ÄNTLIGEN färdig med hockeytröjorna, såsade omkring och stoppade truten full mest hela tiden OCH så blev jag ju lurad igår att börja med Wordfeud igen… så jag vet inte hur många spel jag har på g nu. För inte orkar man ju vänta på folk som aldrig lägger sina rutor!!! Tror jag har 7 spel på g nu… jag borde nog hejda mig och fokusera på krångliga ord istället. För jag blir väldigt provocerad när jag får så liiiite poäng och motståndarna får 149 poäng för typ 3 bokstäver… ok… jag lägger mig nog och kollar in alla spelbrickor… förberedd ordentligt tills motståndarna behagar lägga nåt… haha!! Kommer vara lagomt trött imorgon då. Men väckarklockan är på, 5.30 PIP!! ZzzZzz


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar