Sidor

tisdag 25 oktober 2011

Burken är lös!


Idag ska jag äntligen!!! Hälsa på Evelina.
Få se om jag hittar dit i dimman bara, för när jag tittar ut här hemma är det vääääldigt tjock, vit dimma utanför fönstret.
Extra glad är jag för att hon ska få sig en överraskning som jag ska ge henne:



En BURK??!?! Kanske man kan tycka, men det är en Taika-burk från Iittala outleten här i byhålan som hon bad mig hålla span efter för läääänge sen.
Köpte den för läääänge sen oxå, men sist jag skulle åka upp vart ju hennes minsting magsjuk, så då var det lite dumt att åka upp. Fast en liten magsjuka skulle nog bara göra gott på kroppshyddan för tillfället ;)
Hoppas iaf att hon fortfarande vill ha den, annars kan hon väl helt enkelt stoppa den i nåt skåp eller garaget eller tvättstugan eller vart som helst ;)

1 kommentar:

  1. I garaget???!!!! I ett skåp??!!!! Den står å är så fin på hyllan i köket:))

    SvaraRadera