Sidor

fredag 21 oktober 2011

Fredagsmys o cowboysar...

Doggen o jag fredagsmyser framför "Brokeback mountain", tänkte kanske t o m ta ett glas vitt. Men det kan jag glömma, för jag o Vanja ska upp tidigt som Sören o ta en morgonprommis INNAN jag ska åka in o jobba... 06.30 en lördagsmorgon... Snark!
Men det är det värt! Bäst att leta fram understället idag, så det bara är att hoppa i trasorna imöra. Eller så kan jag lika bra sova i trikåerna, är ju så trött på morgnarna så jag varken vet ut eller in.

Annars så har den lediga fredagen varit superb!
Bullbak o mormor på besök.


Vi drog till Fullerö, och jag har premiärshoppat en slags grej man lägger på fönsterbrädan. En smal smal löpare, väldigt praktiskt! Jag som dräller så himla mycket vatten runt krukorna.
På Fullerö skulle man ju kunna spendera UNGEFÄR hur mycket kosing som helst!!! Om man hade hur mycket kosing som helst, alltså. Jag handlade 3 fina hjärtan, som jag ska hänga nånstans, en lite plåtgrej som jag satt en orkidé i och den där löparen. Det blev typ 200 spänn, vilket var ungefär vad jag hade kvar av veckopengen... Värt! ;)

Nej nu ska jag klämma bullen och fortsätta kolla på riktigt härlig kärleksfilm.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar