Sidor

fredag 7 oktober 2011

Tidig morgon

Jag har ju en karl som åker till jobbet okristligt tidigt! Oftast vaknar jag samtidigt o ligger sen bara o slöar ist för att gå upp på en gång, vilket resulterar i att jag blir trött som en zombie resten av dagen. Eller så somnar jag till efter ett tag o kliver upp alldeles försent, det händer ju det med kan jag lova! Med samma zombie-resultat förstås... ;)
Extra jobbigt är det att kliva upp nu när det börjar vara mörkt på morgnarna... Som nyss t ex. Låg jag här o kände att det minsann är vääääldigt mörkt i sovrummet, kunde inte slappna av riktigt för nu måste det vara HÖST! och regnet slog på rutan. Deppdepp, men det var Fredrik, som tydligen tyckte att jag skulle sova ett tag till, som hade struntat i att dra upp rullgardinen.
Så nu har jag gjort det själv, ordningen återställd.






En liten soluppgång, jag tackarrr!!! Kan jag ligga här i framstupa sidoläge o fundera några timmar. NICE! och spela wordfeud. Som jag börjar tröttna ur på... Jag får ju bara typ: z,x,p,t. Skulle jag råka få en vokal så blir det väldigt ofta ett å som absolut aldrig går att trycka in någonstans. Tror det är nåt fel på mitt wordfeud.
Idag längtar jag lite extra mycket efter "Hem till gården"! Hur kan jag tycka det är så kul?!?!
Fast jag ser ju bara en dag i veckan, undrar om det finns på tv4play? Det kanske jag ska kolla upp idag. Sen ska jag mejla min bild på den ruttna mangostanfrukten till Ica i Enköping tror jag. Orkar iaf inte åka dit när jag inte ens har kvittot. Men de kanske behöver nåt tips ;)
Borde åka o byta stickorna också. Det går bra nu...
Kanske borde ha köpstopp ett tag, allt jag köper havererar ju. Eller iaf 2 grejjer på en o samma dag. Kryddan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar