Sidor

fredag 7 oktober 2011

Ett nytt försök...

Förra tisdagen när jag var ledig vart det ju inget moskok, trots att jag förberett äpplen o allt. Men idag har jag minsann fått fart i baken! Efter morgonens friska promenad plockade jag en ny korg med äpplen. Dom är väldigt stora nu, nästa år ska jag komma ihåg det. Inget mos före oktober. Det kommer ju gå sjukt fort att skala o hacka upp en gryta idag! :)



Hampus får ju tydligen inge mat här hemma så han passade ju oxå på att plocka äpplen (ur min korg, naturligtvis) o låg på gräsmattan o smaskade så det måste ha hörts in till grannen.



Han är en tok!

Klappar mig själv rejält på axeln då jag dessutom fixat 2 maskiner tvätt samt bytt sängkläder. Aaahhh! Älskar när man får lite saker gjorda! Kan jag dö framför soffan när "Hem till gården" börjar :D
Eller framför tv:n ska det förstås vara ;)
Dags att skala lite då...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar