Sidor

måndag 21 november 2011

Jahaja...

Åkte hem tidigare från jobbet då.
Det blir ju inte bättre i halsen. Men det är ju så konstigt att jag liksom inte är förkyld. Jättekonstigt!
Ska till vårdcentralen imorgon iaf, få se om jag har halsfluss eller bara hypokondri. Kanske dom kan ta lite prover på mig också. Jag har ju diverse symptom på lite olika saker ;)
Ja, så nu sitter jag här hemma o ska försöka vara tyst då. Jättejättetyst. Lycka till! Har skittrökigt och ont i skallen oxå.



Men jag har iaf tankat mig med lite goa grejjer: berocca, Alvedon, Ipren, multivitamin och gurglat halsen ordentligt med varmt saltvatten. Visstja! Kanske ska stoppa i lite vitlökar i örona också. Det ska ju va bra när man har ont i hörselgångarna :D

Nej men nu ska jag väl fortsätta vara tyst då....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar