Sidor

tisdag 29 november 2011

Inte så bra...

Jag har gjort en grej som jag ångrar... I söndagskväll. Har tänkt på det ett tag, men i lördags fick jag PANIK!!!
Jag o Freddan var ute o åkte i solens härliga sken i godan ro. Det var ju så ljust och fint så man var tvungen att ha ner solskyddet i bilen. Det var då jag bara fick NOG! vet inte om det vart extra tydligt med skuggor o sådär när det var soligt, men iaf så fick jag ett VÄLDIGT påträngande behov av att vaxa överläppen.
Min kära kollega brukar tydligen ta bort fjunen med pincett, men jag vill att det går undan jag...
Ja hur som haver så gjorde jag det då på söndagen. Blev såklart lite röd och prickig, det höll i sig igår också. Meeeen idag... Suck alltså! Nu är mina småprickar rätt så stora prickar. SUCK!!!! hur ska man bete sig egentligen?!?! Buhuuu!!! Jag sminkar över såklart, men jag tror helt ärligt det nästan ser värre ut ju mer jag har på. Jaja... Dubbelsuck! Vad ska tjejer ha moppemusch för?!?! Vi har ju mens!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar