Sidor

fredag 11 november 2011

Bara för att...

...jag inte direkt kommer på nåt vettigt att skriva. Fast det är ju inte direkt nåt nytt ;)

Fast en sak som jag kan tänka på ibland är, att vissa tycker själv att dom är sååå himla ordningssamma och GÄRNA framhäver andras slarv. Fast dom är minst lika slarviga själv. Men det verkar som att det ser dom inte själv... Kanske har så fullt upp med att leta fel hos andra och lägga fram sig själva som organiserade så de glömmer bort sig. Det är inte vad man SÄGER som räknas, det är det man GÖR.
Vad vet jag... Fånigt iaf. Hahaha! VARFÖR vaknar jag så tidigt?!?! Blir ju helt trött resten av dagen. Hungrig börjar jag bli också. Har varit vaken i över en timme nu, men jag går ju inte upp. Det kan jag glömma. För det är jag för trött för. Snark!
Kanske ska kolla lite på morgon-tv ett tag då... Så jag vaknar till ordentligt, för alltid finns det väl nåt man irriterar sig på ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar