Sidor

fredag 18 november 2011

Dagisvarning...

Jag gick nog för kort tid på dagis när jag var liten... Så här på äldre dagar har jag fått nåt slags behov av pyssel. Nu har jag suttit i en timme o vikt lite blommor till ett kort t ex...
(Ja, jag har ju blivit lite beroende av dom där blomstansarna ;) )



Det ska jag fylla med ett recept och skicka till en vän i de småländska skogarna. Hoppas nu att bladen håller sig fluffiga o fina.
Knappast troligt iofs. Men då får dom väl bli platta då...

Kan ju även tala om att jag kollat på inte mindre än 12 avsnitt av "Hem till gården". Dagens + de som låg på tv4play.
Vet inte om jag blivit bättre i halsen eller inte, har bättre smak men har pubertetsröst. Blir spännande imorgonbitti.
Nu måste jag ta in tvätten, den borde verrrrkligen vara färdig nu... Kanske tar in en påse söndagsformar från frysen till fika på jobbet imorgon, borde kanske baka men orkar nog inte åka till affären. Fast smeten är ju jäkligt god. Hhmmm... Får se hur jag gör

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar