Sidor

onsdag 9 november 2011

Utan RING!!!

När jag ändå var på stan igår gick jag o lämnade in ringen för förminskning. Igen... Men nu gick jag till en annan guldsmed. Det är ju pinsamt! Min ringhistoria har jag väl inte riktigt orkat skriva om, men jag blir SÅ irriterad så jag orkar inte...



Där vi köpte dom, hade dom inte riktigt koll på vilken provring man skulle använda så det vi fick var ringar som var för stora. Förstora på TUMMEN!!! lämnade in för förminskning hit o dit flera ggr, betalade dyrt för nåt som var HELT FEL!!! sista gången skickade jag mejl om min syn på det hela och fick lite pengar tillbaka. Ringen var fortfarande lite stor, men det gick väl an när det var sommar. Nu glider den av vid kyligare väder. Så jag gick då till ett annat ställe, för det känns ju bara pinsamt att gå tillbaka till inköpsstället. Så nu fick jag JÄTTEBRA!!! hjälp av en kvinna som tog fram likvärdiga ringar som sitter likadant. Våra ringar är ju så breda, men har en välvning på insidan, så man ska mäta efter en tunnare provring...skulle man ju kunna tänka sig att försäljningsstället borde ha koll på... Så nu håller jag tummarna att det blir bra. En heeeel månad utan ring!!! Hur ska jag klara mig????
Oh Shit! Nu vart jag på surt humör bara för att jag ventilerade det här. Jaja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar