Sidor

torsdag 13 september 2012

Dagens status...

... MISERABELT!!!
Jag hann inte kolla många minuter på Dallas igår, somnade efter typ 20 minuter. Vaknade vid midnatt med feber och magsjuka. INTE KUL!!!
Men, det var väl väntat. Jag mådde ju pyton hela dagen igår.
Så nu ligger jag här i sängen och bara mår såååå illa.
Inte bra.
Jag har ont i skallen, axlarna,fryser, hostar och så har jag ont i tandköttet liksom.
Har jag inte hört någonstans att det kan vara fel på hjärtat då???
Jag vet, jag kan vara lite lätt hypokondrisk.... men man vet ju aldrig... Är det nu min sista stund är kommen??? Känner mig lite ljuskänslig också... Och ljudkänslig...
URK ALLTSÅ!!!
Doggen, han ligger här nedanför sängen och tycker synd om mig. Skönt med lite sympatier! Hahaha! Jaaa, nu är det illa med Muris!!!
Nej, nu har jag ont i mina ögon också, bäst att bara ligga o blunda och må illa ifred.
Hoppas förresten Fredrik mår bra idag. Stackaren... Det har inte varit lätt för honom, de här senaste veckorna. Hostan har ju liksom inte heller gett med sig riktigt. Men jag tror faktiskt han klarat sig riktigt bra, mitt immunförsvar verkar ha gett upp helt enkelt. Jag har väl ALDRIG varit hemma från jobbet lika mycket som nu???
Nej, morsning!!!

1 kommentar:

  1. Men vad säger du!? Min blogg kanske har drabbats av dina dunder baciller ;))

    Sen tror jag att du kan andas ut, förmodligen överlever du dagen......men en ordentlig influensa som kroppen har svårt att tackla har du nog råkat ut för......eller för många banan kakor i magen ;)

    Kram kram och krya på!!!

    SvaraRadera