Sidor

söndag 2 september 2012

Gårdagens...





Tänk vad man blir shoppingsugen bara för att man åker bort...

Lite grejjer vart det med hem från Lidköping alltså;

Från Rörstrand blev det bara två förpackningar med glashängen från Iittala, de hade röda band, kanske dom är till julgranen? Men det struntar jag i, dom passar ju PERFEKT! I min lampa på altanen, bland prismorna. Snart är det nog fullt med krimskrams i den där ljuskransen... SNYGGT!! ;)

Var in på Designoutlet i lokalerna bredvid och gissa om jag blev glad?!?! Det där paisley-tyget hade kommit igen. Köpte allt på rullen. Tycker det är så snyggt! 2,5 meter kvar bara och 49:- metern. Bara att slå till, vilket fynd!!

Sen var vi in i en butik som heter Lila Ella

Jäääättemysig liten butik.

Köpte en lermask, duschkräm, en tofs, såna där doftoljor och bildoftare från Yankee candle. Och så fick jag lite krämprover på köpet. Vad gulligt!!

Så ikväll får det bli en rejäl ansiktsrengöring i stugan.

Köpte lite teer på Kahl's och SÅKLART fyra lådor från Delicato-outleten. MUMS!!!

Sen var det dags för mig att åka hem igen :( men det var så mysigt o roligt att hänga med lillasyster Rebecka, och Oliver och Robin förstås, man ses alldeles för sällan när det är så långt mellan oss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar